Cílem semináře je seznámit účastníky s problematikou výběru, implementace a zabezpečení rutinního provozu firemního informačního systému.
Seminář se uskuteční:
17. března 2009 v hotelu Galatea, Pod Koupalištěm 881, Mladá Boleslav-Kosmonosy 18. března 2009 v hotelu Baťov, Tylova 727, Zlín-Otrokovice
Pořízení nového informačního systému je strategickým a dlouhodobým investičním rozhodnutím. Správně fungující informační systém podporující veškeré firemní procesy je zásadním nástrojem pro dosahování podnikatelských cílů, a proto je třeba jeho výběru, implementaci a následnému dalšímu rozvoji věnovat maximální pozornost.
Co můžete od semináře očekávat:
Know-how pro úspěšné zvládnutí procesu výběru informačního systému – stanovení kriterií pro výběr vhodných dodavatelů, sestavení požadavků na systém, příprava zadávací dokumentace – to jsou jen některé z činností, které je nutné při výběru IS zvládnout. Seznámíme Vás nejen s nimi, ale také s hlavními chybami, kterých je třeba se vyvarovat.
Informace potřebné k přípravě na implementaci nového IS – zasvětíme Vás do základních principů přípravy, realizace a vyhodnocení implementačního projektu, zdůrazníme hlavní faktory významně ovlivňující problematičnost jak jeho jednotlivých fází, tak konečného výsledku.
Návod jak zajistit podporu provozu a další rozvoj IS dle požadavků firmy - zcela zásadním prvkem určujícím efektivitu využívání firemního informačního systému je zabezpečení a průběh podpory rutinního provozu a neustálé rozšiřování pokrytí firemních procesů. Také v této oblasti pro Vás máme cenné informace, které Vám rádi poskytneme.
Možnost podělit se o zkušenosti s ostatními účastníky - na semináři získáte nejenom množství informací od našich konzultantů, ale budete mít také možnost diskutovat své problémy a postřehy s kolegy z řad ostatních účastníků.
Program semináře:
09:30 – 10:00 Prezence 10:00 – 10:05 Zahájení semináře 10:05 – 10:45 Rozhodnutí o změně informačního systému
- příznaky nevyhovujícího stavu
- je příčinou vašich problémů opravdu nevyhovující IS?
- interní analýza – definice nedostatků, požadavků a cílů pro realizaci změny
- stanovení finančního rozpočtu – sestavení týmu pro výběr informačního systému
- zahájení výběrového řízení 10:45 – 11:00 Přestávka – coffeebreak 11:00 – 11:45 Výběrové řízení
příprava poptávkového dokumentu
- výběr potencionálních dodavatelů
- hodnocení rámcových nabídek – prezentace informačního systému – referenční návštěvy
- obchodní vyjednávání
vyhodnocení výběrového řízení 11:45 – 12:30 Oběd 12:30 – 13:00 Přechod na nový IS v průběhu roku 13:00 – 13:45 Implementace informačního systému
- implementační tým, pravomoci vedoucího projektu
- příprava firmy na implementaci, motivace lidí
- analýza, plán projektu – průběh a řízení projektu
- akceptace jednotlivých etap projektu – ostrý provoz 13:45 – 14:15 Řízení provozu a dalšího rozvoje informačního systému
- Zabezpečení rutinního provozu informačního systému
- Strategie dalšího rozvoje informačního systému 14:15 – 14:30 Losování o ceny, přestávka – coffeebreak 14:30 – 15:30 Prezentace informačního systému QI – pro zájemce 15:30 Ukončení semináře
DC Concept a.s. – vývoj informačního systému QI , CVIS – Centrum pro Výzkum informačních systémů, SystemOnLine – Zpravodajský portál časopisu IT Systems
Společnost Melzer vás zve také na semináře:
Přechod na nový IS v průběhu roku, 25.3, Praha, hotel Akademie, Chocerady 277 Přechod na nový IS v průběhu roku, 26.3, Prostějov, Tenis Club, Za Kosteleckou 4187/49a Efektivní řízení výroby pomocí IS, 7.4 Mladá Boleslav, Hotel Galatea, Pod Koupalištěm 881 Efektivní řízení výroby pomocí IS, 9.4 Olomouc, hotel Hesperia, Brněnská 55
Bližší informace ke všem seminářům včetně registrace naleznete na www.melzer.cz