Specifika 5P v oblasti marketingu informačních systémů
Hlavní role marketingu
Jak identifikovat zákazníka a decision makera
Proces rozhodování o informačních systémech
Jak a čím naplnit očekávání zákazníka
Hlavní principy marketingové komunikace v oblasti informačních systémů
Efektivnost komunikačního mixu
Součástí přednášky jsou příklady marketingové komunikace dodavatelů informačních systémů na českém trhu a citace výsledků řady výzkumů.
Datum a místo konání:
27. listopadu 2008, ve čtvrtek, od 13.30 do 15.00
Univerzita Tomáši Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomiky
Mostní 5139
Přednáškový sál B
Srdečně zveme všechny zájemce.
Prezentace je k dispozici pro členy a partnery CVIS po přihlášení na CVIS.CZ v sekci ke stažení.
O přednášejícím
Mgr. Vladimír Prinke, MBA, vystudoval humanitní obory na Karlově univerzitě v Praze. Po krátkém praktickém působení ve školství se začal věnovat řízení firem. Během šestnáctileté praxe ve vrcholných manažerských pozicích řídil ekonomické subjekty různých velikostí. Dosavadní zkušenosti nasbíral v oblasti vrcholového sportu, u zahraniční společnosti ve finanční sféře a oblasti informačních technologií. Průběžně absolvoval četná studia ekonomického a manažerského zaměření. V roce 2005 ukončil typ amerického exekutivního studia MBA. Po celou dobu kariéry se kromě manažerského řízení zaměřuje především na rozvoj a tvorbu strategií v oblasti marketingu a obchodu, a to jak v segmentu B2C, tak v současnosti B2B segmentu.