Diskuze

Marketo a Infor budou spolupracovat na dodávkách marketingových řešení

Praha, 15. března 2017 - Infor, přední poskytovatel odvětvově zaměřených podnikových aplikací s elegantním vzhledem a cloudovou funkcionalitou, a Marketo, vedoucí poskytovatel marketingového softwaru a řešení, oznámili globální strategické partnerství zaměřené na dodávky digitálních marketingových řešení. Ta umožní podnikům a organizacím budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky a řídit obchodní příležitosti v prostředí tzv. "engagement ekonomiky".

"Současný prudký rozvoj digitálních technologií a zařízení je výzvou pro společnosti, které musejí poskytovat ty nejlepší zákaznické zkušenosti," řekl Steve Lucas, výkonný ředitel společnosti Marketo. "Marketéři hledají řešení umožňující smysluplné využití současných zařízení a marketingových kanálů. Naše partnerství se společností Infor, která je globálním lídrem v oblasti podnikových systémů, poskytne špičkové engagement technologie umožňující prodejcům vytvářet personalizované a autentické nabídky na základě přání svých zákazníků. Naše partnerství také rozšíří distribuci engagement technologií na globální trh tak, aby vyhověla rostoucí poptávce."

Toto strategické partnerství spojí dva lídry na trhu, kteří dodávají inovativní zákaznická engagement řešení, jejichž funkční úrovně tradiční podnikové systémy již nedokážou dosáhnout. Spolupráce mezi oběma dodavateli umožní:

  • Vytvořit řešení s přidanou hodnotou díky integraci Engagement Platform od firmy Marketo se sadou Infor Customer Experience Suite, které poskytne pracovníkům marketingu ucelenější pohled na zákazníky a schopnost vytvářet personalizované a autentické nabídky umožňující intenzivnější zapojení zákazníků s využitím všech prodejních kanálů a zařízení.
  • Rozšířit dosah engagement řešení Infor a Marketo na kombinovanou zákaznickou základnu obou firem.
  • Lépe řídit obchodní příležitosti a relevantní marketingové aktivity s pomocí detailního a zároveň uceleného pohledu na zvyklosti svých zákazníků a garantovat jim co nejlepší zákaznickou zkušenost.
  • Využít osvědčené prodejní technologie využívané manažerskými pracovníky v marketingovém segmentu.

  • Vtáhnout cílovou skupinu do marketingových aktivit znamená přijmout její pravidla hry. Doba, kdy se marketingové kampaně realizovaly ve stylu "pokus-omyl", jsou pryč. Spolupráce se společností Marketo je v souladu s naší strategii digitální transformace, jež poskytne podnikům rychlý přechod na marketingové kampaně a přidanou hodnotou, ve správný čas a s využitím správných kanálu," řekl Charles Phillips, výkonný ředitel Infor.

    Průzkum společnosti Dun & Bradstreet uvádí, že 41 % marketingových manažerů spatřuje největší překážku, jež brání dosažení maximální návratnosti investice do marketingových technologií, v nekonzistentních datech rozmístěných v mnoha systémech. Platforma Customer Experience od společnosti Infor s pokročilou funkcionalitou pro interakci se zákazníky v kombinaci s Engagement Platform od Marketo změní roli manažerů a nastaví novou úroveň vztahů se zákazníky a jejich zapojení do marketingových aktivit.

    O společnosti Marketo

    Marketo poskytuje vyspělý software a řešení v oblasti engagement marketingu, který pomáhá marketérům vytvářet dlouhodobé vztahy se svými zákazníky, od jejích získání až po následnou podporu. Marketo je vyvíjeno v úzké spolupráci s marketingovými odborníky, a proto nabízí ty nejinovativnější marketingové technologie. Marketo se sídlem v Kalifornii funguje jako strategický partner pro velké společnosti a rychle rostoucí malé firmy z nejrůznějších odvětví.

    O společnosti Infor

    Infor vyvíjí a dodává podnikový software s cloudovou funkcionalitou pro specifická odvětví. S 15 000 zaměstnanci a více než 90 000 zákazníky ve 170 zemích pomáhá Infor k obchodnímu rozvoji.


  • 15.03.2017 - Miroslav Fribert - četlo 10557 čtenářů.

    [ Zpět ]


    Tento článek ješte není ohodnocen.Hodnocení článku:
    nejlepší [ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ] nejhorší
    Verze pro tisk

    Jméno
    E-mail
    Opište kód :    
    Text
    *)
       
    Odkazy - pravý sloupec


  • Odběr novinek
  • Partneři webu:




  •  
  • Aktuální akce CVIS:


  •  
    Informační systémy
    v podnikové praxi
    (2. aktualizované a rozšířené vydání)
     

  • Nejčtenější články:
    1. SystemOnLine.cz:

    2. Přehledy informačních systémů 

      ERP systémy
       

      Plánování a řízení výroby
       

    3. ČSSI
    4. SSSI
    5. VUT v Brně
    6. Systemonline.cz
    7. Výzkum a vývoj v ČR
    8. ICT unie
    9. Cacio
    10. Živě
    11. Lupa
    12. AKA-MONITOR
    13. Jiko Blog
    14. Databázový svět
    15. destinationCRM.com
    16. MyCustomer.com
    17. ZDNet
    18. Nucleus Research
    19. ComputerWeekly.com
    20. IDC
    21. Gartner
    22. Deloitte
    23. Accenture
    24. Capgemini
    25. CIO
    26. Forrester Research
    27. Aberdeen Group
    28. Archiv: