Marketo a Infor budou spolupracovat na dodávkách marketingových řešení

Praha, 15. března 2017 - Infor, přední poskytovatel odvětvově zaměřených podnikových aplikací s elegantním vzhledem a cloudovou funkcionalitou, a Marketo, vedoucí poskytovatel marketingového softwaru a řešení, oznámili globální strategické partnerství zaměřené na dodávky digitálních marketingových řešení. Ta umožní podnikům a organizacím budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky a řídit obchodní příležitosti v prostředí tzv. "engagement ekonomiky".

"Současný prudký rozvoj digitálních technologií a zařízení je výzvou pro společnosti, které musejí poskytovat ty nejlepší zákaznické zkušenosti," řekl Steve Lucas, výkonný ředitel společnosti Marketo. "Marketéři hledají řešení umožňující smysluplné využití současných zařízení a marketingových kanálů. Naše partnerství se společností Infor, která je globálním lídrem v oblasti podnikových systémů, poskytne špičkové engagement technologie umožňující prodejcům vytvářet personalizované a autentické nabídky na základě přání svých zákazníků. Naše partnerství také rozšíří distribuci engagement technologií na globální trh tak, aby vyhověla rostoucí poptávce."

Toto strategické partnerství spojí dva lídry na trhu, kteří dodávají inovativní zákaznická engagement řešení, jejichž funkční úrovně tradiční podnikové systémy již nedokážou dosáhnout. Spolupráce mezi oběma dodavateli umožní:

  • Vtáhnout cílovou skupinu do marketingových aktivit znamená přijmout její pravidla hry. Doba, kdy se marketingové kampaně realizovaly ve stylu "pokus-omyl", jsou pryč. Spolupráce se společností Marketo je v souladu s naší strategii digitální transformace, jež poskytne podnikům rychlý přechod na marketingové kampaně a přidanou hodnotou, ve správný čas a s využitím správných kanálu," řekl Charles Phillips, výkonný ředitel Infor.

    Průzkum společnosti Dun & Bradstreet uvádí, že 41 % marketingových manažerů spatřuje největší překážku, jež brání dosažení maximální návratnosti investice do marketingových technologií, v nekonzistentních datech rozmístěných v mnoha systémech. Platforma Customer Experience od společnosti Infor s pokročilou funkcionalitou pro interakci se zákazníky v kombinaci s Engagement Platform od Marketo změní roli manažerů a nastaví novou úroveň vztahů se zákazníky a jejich zapojení do marketingových aktivit.

    O společnosti Marketo

    Marketo poskytuje vyspělý software a řešení v oblasti engagement marketingu, který pomáhá marketérům vytvářet dlouhodobé vztahy se svými zákazníky, od jejích získání až po následnou podporu. Marketo je vyvíjeno v úzké spolupráci s marketingovými odborníky, a proto nabízí ty nejinovativnější marketingové technologie. Marketo se sídlem v Kalifornii funguje jako strategický partner pro velké společnosti a rychle rostoucí malé firmy z nejrůznějších odvětví.

    O společnosti Infor

    Infor vyvíjí a dodává podnikový software s cloudovou funkcionalitou pro specifická odvětví. S 15 000 zaměstnanci a více než 90 000 zákazníky ve 170 zemích pomáhá Infor k obchodnímu rozvoji.


  • 15.03.2017 - Miroslav Fribert