Jaký bude Svět informačních systémů 2008?
Dovolte, abychom vás pozvali na mezinárodní konferenci Svět informačních systémů 2008, která se bude konat ve dnech 14. a 15. dubna, na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. V této pozvánce, která zahajuje oficiální online registraci účastníků, naleznete kompletní informace o programu pátého ročníku konference. Konference se stejně jako v minulých letech zúčastní významné osobnosti české IT scény, podnikatelského světa, akademické sféry i zahraničních korporací. K prestižním vystupujícím tak budou patřit například Jan Mühlfeit, prezident společnosti Microsoft pro Evropu, Blízký východ a Afriku, Milan Sameš, generální ředitel Oracle Czech, Jiří Majer, předseda představenstva DDL a Manažer roku 2001, Karel Rais, rektor VUT v Brně, Otakar Smolík, viceprezident Ness Europe, Jaroslav Řasa, generální ředitel ABRA Software, Branislav Ludva, generální ředitel KARAT Software, Martin Cígler, generální ředitel Cígler Software nebo Václav Jakoubek, generální ředitel Infor Global Solutions ČR. Všechny významné osobnosti představíme v následujících týdnech na našem webu i na webech mediálních partnerů konference. Zaměření a program konference Konference je opět rozdělena do dvou tématických oblastí. Pondělní program nazvaný The World of Latest Trends and Progressive Solutions přinese prezentace a diskusi nad aktuálními trendy v oblasti řízení firem a podnikové informatiky, společně s představením několika zajímavých IT projektů a řešení. V rámci doprovodného programu budou představeny dva aktuální programy pro získání podpory ze strukturálních fondů EU. Zástupci agentury CzechInvest představí program ICT v podnicích, který je určen obchodním a průmyslovým organizacím, a program ICT a strategické služby, jehož prostřednictvím mohou o podporu pro svou činnost žádat IT společnosti. K oběma programům CzechInvest poskytne individuální konzultace, a to až do pozdního pondělního odpoledne. Úterní program, který jsme nazvali The World of Challenges in Enterprise Informatics, bude orientován na využití příležitostí při budování informačních systémů a jejich podporu konkurenceschopnosti v podnikové praxi. Doprovodný program druhého jednacího dne tvoří uzavřený seminář Microsoft Dynamics a konkurenceschopnost absolventů
vysokých škol. Na seminář jsou srdečně zváni akademičtí pracovníci českých a slovenských univerzit a pracovníci organizací, které jsou partnerem pro dodávky produktů Microsoft Dynamics. Na seminář je třeba individuálně se přihlásit e-mailem, a to na adrese: konference@cvis.cz. Program konference včetně dalších důležitých informací najdete na této stránce. Doprovodné služby pro účastníky Stejně jako v předchozích letech, tak i letos se můžete těšit na slosování o hodnotné ceny našich partnerů včetně oblíbené SMS soutěže. Poskytneme vám rovněž Wi-Fi připojení k internetu zdarma po celou dobu konání akce, nebude chybět ani simultánní překlad příspěvků zahraničních hostů. Zváni jste také na společenský večer, který se již tradičně bude konat v pondělí večer, v Kongresovém sále Interhotelu Moskva. Bližší informace o průběhu Světa informačních systémů v minulých letech se dozvíte na stránkách konference, kde můžete najít kromě podrobných údajů o letošním ročníku také fotogalerii z předcházejících ročníků. Registrace a účastnický poplatek Konference se můžete zúčastnit po registraci a zaplacení účastnického poplatku, který činí 2.500 Kč. Členové České společnosti pro systémovou integraci platí snížený poplatek ve výši 2.300 Kč, členové Centra pro výzkum informačních systémů a účastníci z uživatelských organizací (průmyslové a obchodní podniky užívající IS/ICT), pak platí pouhých 1.000 Kč. Pracovníci vysokých a středních škol z ČR a SR platí 1.600 Kč, studenti všech vysokých škol ČR a SR pak jen 600 Kč. Poplatek zahrnuje ve všech případech veškeré konferenční materiály včetně sborníku přednášek a stravné po oba dny a společenský večer. Registrovat se můžete online na těchto stránkách. V případě jakýchkoliv dotazů, problémů či přání nás můžete kontaktovat e-mailem na adrese konference@cvis.cz nebo telefonicky na čísle +420 576 032 510. Těšíme se, že přijmete naše pozvání a uvidíme se 14. a 15. dubna u nás, na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. 09.03.2008 - Roman Bobák, Petr Sodomka