Zveme vás na přednášky: Marketing podnikových informačních systémů

Centrum pro výzkum informačních systémů, Fakulta managementu a ekonomiky a Fakulta multimediálních komunikací vás zvou na odborné přednášky k tématu Marketing podnikových informačních systémů. Přednášky povedou Vladimír Prinke a Lubica Kukučová, nezávislí odborníci z podnikové praxe a Jaroslav Šmarda, místopředseda představenstva společnosti Vema. Přednášky se konají 12. listopadu na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, od 13 hodin v Aule Academia Centra. Srdečně zváni jsou všichni zájemci z podnikové praxe a akademické sféry. Pracovníci členských a partnerských organizací CVIS-ČSSI se mohou této přednášky zúčastnit zcela zdarma.

Datum a místo konání:

12. listopadu 2009, ve čtvrtek, od 13:00 do 16:10
Univerzita Tomáši Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomiky
Mostní 5139
Aula Academia centra

Téma 1. přednášky: Pozice a úloha marketingového pracovníka v IT a výrobních společnostech

Cíl: Seznámit posluchače s osobní zkušeností přednášejících s fungováním marketingu v oboru IT a výroby

Přednášející:
Mgr. Vladimír Prinke, MBA, nezávislý analytik pro oblast strategického řízení (1. část)
Ing. Lubica Kukučová, nezávislá konzultantka pro oblast marketingu (2. část)

Čas: 13:00 - 14:30

Osnova první části 1. přednášky (Vladimír Prinke, 45 minut):

Osnova druhé části 1. přednášky (Lubica Kukučová, 45 minut):

Téma 2. přednášky: Marketing podnikových informačních systémů a nová pravidla marketingu a PR na internetu

Cíl: Seznámit posluchače s osobní zkušeností přednášejícího v oblasti marketingu v softwarové firmě a s novými trendy v marketingu a PR na internetu

Přednášející:
Ing. Jaroslav Šmarda, MBA, místopředseda představenstva, akciová společnost Vema

Čas: 14:40 - 16:10

Osnova 2. přednášky (Jaroslav Šmarda, 90 minut):

Srdečně zveme všechny zájemce.

Prezentace přednášek budou k dispozici pro členy a partnery CVIS po přihlášení na CVIS.CZ v sekci ke stažení.

O přednášejících

Mgr. Vladimír Prinke, MBA, vystudoval humanitní obory na Karlově univerzitě v Praze. Po krátkém působení ve školství se začal věnovat řízení firem. Během šestnáctileté praxe ve vrcholných manažerských pozicích řídil ekonomické subjekty různých velikostí. Dosavadní zkušenosti nasbíral v oblasti vrcholového sportu, u zahraniční společnosti ve finanční sféře a oblasti informačních technologií. Průběžně absolvoval četná studia ekonomického a manažerského zaměření. V roce 2005 získal titul MBA Dominican University of Chicago, zaměřený na americký exekutivní směr řízení společností. V současnosti úzce spolupracuje s nadnárodním výrobcem a dodavatelem reklamního textilu, akciovou společností ADLER Czech na rozvoji jejích mezinárodních aktivit a současně působí jako nezávislý konzultant v oblasti tvorby strategií podporujících rozvoj společností.

Ing. Lubica Kukučová vystudovala Ekonomickou Univerzitu v Bratislavě se zaměřením na marketing a obchod. Pracovala v různých manažerských pozicích na počátku se zaměřením na trade marketing, později na analytický a strategický marketing. Od roku 2004 přešla na stranu konzultační společnosti a měla možnost působit paralelně ve více firmách, takže mohla porovnávat fungování marketingu v mnoha oborech podnikání. Stala se specialistkou na marketingový audit. V současnosti se věnuje externím konzultacím ve firmách se zaměřením na výrobu, IT i služby při implementaci analytického a strategického marketingu. Součástí její práce i je školící činnost.

Ing. Jaroslav Šmarda, MBA, je místopředsedou představenstva a ředitelem Obchodně-provozní divize akciové společnosti Vema, která je významným českým dodavatelem informačních systémů pro podporu řízení lidských zdrojů, jako podstatné součásti podnikových informačních systémů. Mezi hlavní profesní zájmy autora patří strategický management, HR management, HRIS a uplatnění IT jako podpory pro řízení podniků. Více o autorovi naleznete na www.jsmarda.net.


02.11.2009 - Hana Klčová, Petr Sodomka